2009/02/23

И така ... Какво казва Библията за … ЛЮБОВТА ...?

И така ... Какво казва Библията за ЛЮБОВТА ...?

Предназначението на човека на земята

Божиите истини са безкрайни по своята природа. Колкото повече слушаш някоя от тези Божиите истини, толкова повече нови неща ще ти каже тя!

Бог е едновременно и в нас, и във Вселената. Той е светлина, Дух, любов ...
Той е личност. Трудно е да разбереш светлината или любовта само с разума си. Святият Дух също е личност. Той е Той, а не – то!!!!!
Нека си зададем няколко въпроса, за да изпитаме себе си, а по този начин да се стараем и да израстваме!!!

1. Защо Бог създаде човека на земята?
Исая 43:7
„Всички, които се наричат с Моето име, Които сътворих за славата Си; Аз създадох всеки от тях, да! Аз го направих ...”
Бог ни е създал за Своя Слава, за да прославяме Неговото Свято Име!
2. А как да постъпваме, за да правим това в достатъчна мяра?
Йоан 15:8-16
„В това се прославя Отец Ми, да принасяте много плод; и така ще бъдете Мои ученици. Както Отец възлюби Мене, така и Аз възлюбих вас; пребъдвайте в Моята любов. Ако пазите Моите заповеди, ще пребъдвате в любовта Ми, както и Аз опазих заповедите на Отца Си и пребъдвам в Неговата любов. Това ви говорих, за да бъде Моята радост във вас, и вашата радост да стане пълна. Това е Моята заповед, да се любите един друг, както Аз ви възлюбих. Никой няма по-голяма любов от това щото да даде живота си за приятелите си. Вие сте Ми приятели, ако вършите онова, което ви заповядвам. Не ви наричам вече слуги, защото слугата не знае що върши Господарят му; а вас наричам приятели, защото ви явявам всичко що съм чул от Отца Си. Вие не избрахте Мене, но Аз избрах вас, и ви определих да излезете в света и да принасяте плод и плодът ви да бъде траен; та каквото и да поискате от Отца в Мое име, да ви даде.”
3.Какви да бъдат плодовете, които трябва да принасяме ?
Галатяни 5:22
„А плодът на Духа е: любов, радост, мир, дълготърпение, благост, милост, милосърдие, вярност, кротост, себеобуздание; против такива неща няма закон.”
Това са скъпоценностите на Вселената и на света няма нищо по-ценно от тях! Дори и най-богатият човек, без Исус в сърцето си, не би бил истински щастлив!
Ако си без Святия Дух е невъзможно да обичаш, както Исус може да обича! Божията любов е една безусловна любов, която не очаква нищо в замяна! Точно поради това тази любов е за Божия Слава! Невярващият няма да разбере, как можеш да обичаш този, който, например, те е заплюл в лицето ... Но ти ще можеш да го обичаш, само ако помолиш Исус Христос да ти помогне в тази не лека задача!
Щастието е също непостоянно чувство, ако се опитваш да си щастлив без Бог! Да имаш мир всред големите беди, когато хората те окайват заради проблемите ти, а „Нещо в теб” да ти казва: „Не бой се!”
Не всички вярващи могат да имат този Мир! Не всички носят плодовете на Духа! Защото Плодът идва от общението с Живия Бог!
Ако посвещаваш времето си на света, ставаш като света, а когато прекарваш времето си с Бог, започваш да приличаш на Него! Най-важното, което трябва да се научим да правим, е да отдаваме освен всичко останало - и времето си на Бог, така че двамата с Него да станем добри приятели. Той ни е създал, за да прекарваме времето си с Него! Лично с Него!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове