2009/04/13

Неделя 5 април-гост говорител/пророк от Уелс/Англия

Лука 4:4-10 Святият Дух отведе Исус в пустинята......
Дявола избира кога да дойде и да ви атакува,
моменти на криза или решение,или слабост.
Дявола идва с изкушение и въпроси
Много често врагът идва с ако или въпрос.
Яков ни казва,че човекът който се колебае става уязвим и всичко,което Бог ни е обещал остава настрана.
Двете ни най-големи изкушения с които се сблъскваме са:

1.Какво казва Бог
2.Кой съм аз

Бог изговаря творчески думи-хората да се протегнат с вяра.
Бог може да го сътвори.
Когато Бог ви говори и ви даде мечта във вашият живот,
това е като пътуване,което има начало и край.
Но с Бог самото пътуване е толкова важно,колкото и края.
Ако се фокусираме само в края,може да изгубиме това,което Бог върши в момента,относно съдбата ти в Исус. Това,което влагате определя това,което можете да изтеглите. Когато достигнеме мястото на изпълнение,Бог ще ни даде това от което се нуждаеме. Бог очаква да сме Му партньори и да Го следваме навсякъде.
Видението е важно-смисъл на болката дава видението.
Когато имам трудности и когато преминавам през трудни моменти,когато имаме видението,което Бог ни дава,
можеме да издържиме и да напредваме в Исус.
Бог има съдба и цел за моят живот.Видението осмисля болката.
Аз пътувам пътешествие в Бог.Бог ни говори,дава мечти за нас и семействата ни.Бог е добър,когато Бог обещае,Той отговаря,Той е верен винаги.Божийте приоритети не са като моите.Бог знае как да построи моят живот,Неговата цел,желание.Бог знае от каква основа се нуждаеме.Бог пренарежда основите в моят живот.Ако е здрава основата,може да стоиш,колкото искаш.Бог иска да дълбае дълбоко в живота ни.
Еф.2:21-22
Бог не иска просто да дойде на гости.Имаме нужда Бог повече да обитава в нас.Не искам просто да идва,а да живее в мен/нас.Шатрата представлява присъствието на Бог.В Новия Завет е човешко тяло-ние сме място в което Той живее.
Обитава постоянно.....жилище на Бог.Същият Святи Дух,
който беше с Исус и неговите ученици е и в нас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове