2009/09/29

„За всичко благодарете“

Благодарността е хваление и поклонение пред Бог. Да казваме „благодаря“, не е много лесно. За някои това е признак на слабост или претенциозност. Но благодарността към Бог за Неговите дела е една от жертвите, които израелският народ трябваше да принася. В Левит 22:29 се казва, че благодарствената жертва трябва да се принася така, че да бъде приета.

Трудно е да бъдем благодарни. Лесно е да бъдем недоволни и мрънкащи.

От кои избираме да бъдем? От тези, които благодарят на Бога, или такива, които вечно недоволстват?



Защо е толкова трудно да сме благодарни?

За да бъдем такива, е необходимо да погледнем на това, което вече имаме в живота си. Един философ е казал, че ние винаги гледаме на онова, което нямаме, и никога не поглеждаме към това, което имаме. Много по-лесно е да мислим за това, което искаме да притежаваме, а по-трудно е да отбележим факта, че сме здрави, имаме дом, семейство. Много по-лесно е да роптаем, че колегите ни са ужасни или скучни, а по-трудно е да благодарим на Бог, че имаме работа. Много по-лесно е да мрънкаме, че нямаме достатъчно приятели, а по-трудно е да сме благодарни, че все пак имаме такива, а и че имаме Него.

Библията казва, че трябва да сме благодарни за всичко, защото това е Божията воля за нас (І Солунци 5:18). Всичко означава да бъдем благодарни на Бог за проблемите, за трудностите и за неотговорените молитви.

Дори и да не сме получили желаният отговор, трябва да знаем, че Господ не ни е забравил и че ни слуша, когато викаме към Него: „Може ли жена да забрави сучещото си дете, за да не се смили над детето на утробата си?

Обаче те, дори и да забравят, Аз все пак няма да те забравя“ (Исая 49:15).

„Никак няма да те оставя и никак няма да те забравя“ (Евреи 13:5).

Искам да благодаря на Бог за едно Негово чудо в моя живот. Ще свидетелствам за това, как Той ме излекува от няколко болести. Бях на 17 години. Отскоро бях тръгнал на църква. Често имах стомашни проблеми. Най-накрая отидох на лекар и ми пуснаха различни изследвания.
Препращаха ме от доктор на доктор, при всяко посещение на поредния лекарски кабинет ми откриваха нова болест. И така, след като преминах през няколко различни специалисти и ми направиха много рентгенови снимки и изследвания, се установи, че имам кучешка тения, някакъв вид хепатит, прегънат стомах, проблеми с червата, гастрит и съмнения за язва. Всички доктори ми казваха, че ще се наложи операция, за да ми оправят стомаха. Една от лекарките дори заяви, че подобен случай не е виждала.

Това беше диагнозата. Сега е ред на чудото.

Още преди да тръгна на тези изследвания, бяхме започнали да се молим. Бях представил тази нужда пред младежката група в църквата и те също ме подкрепяха.

При последния лекар трябваше да отида само за да уточним датата на операцията. Той обаче реши да ми направи още една рентгенова снимка. Когато я взе, ми каза, че няма и следа от кучешка тения, язва, хепатит и проблем с червата. Според него имам вероятно гастрит. Но оттогава не съм имал същите проблеми. Според лекаря прегънатият ми стомах няма нужда от операция, а от съвсем кратка и безболезнена манипулация. Ето това е чудо! Бог ме излекува, защото е велик и многомилостив.

Ако ти имаш свидетелство за Неговата милост, можеш да Го прославиш, като го споделиш с други, за да ги насърчиш в тяхната вяра и упование. Бог заслужава да бъде прославен за всичките Му прекрасни дела в живота ни.

Ивайло Ябълкаров, 22.07.2009

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове