2009/10/04

Общение в молитва

Това, което сме видели и чули, него възвестяваме и на вас, за да имате и вие общение с нас; а пък нашето общение е с Отца и с Неговия Син Исус Христос. И това ви пишем, за да бъде пълна
вашата радост...Но ако ходим в светлината, както е Той в светлината, имаме общение един с друг, и кръвта на Сина Му Исуса /Христа/ ни очиства от всеки грях.
- І ЙОАН 1:3,4,7

Ако общуваш с Бог и ходиш в светлината както Той е в светлината, молитвата ще стане една от скъпоценностите, които си наследил в Христос.
Молитвата означава да участваш в силата на Бог Отец. Това общуване с Него е с цел да се осъществи волята Му на земята. Молитвата никога не би трябвало да бъде проблем или бреме за теб, а радост! Истинската молитва не те ограбва, напротив, тя винаги ти дава нещо, тъй като общуваш с Бога.

Изповед: Аз общувам с моя Отец в молитва. И радостта ми е пълна! Аз говоря на Бога и слушам какво Той ми казва, за да мога да извърша волята Му на земята.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове