2009/11/06

Простителност

Но ако вие не прощавате, то нито Отец ви, Който е на небесата, ще ви прости съгрешенията.
- МАРКА 11:26


- Брат Хегин, изгони от мен този стар дух на непростителност - каза ми веднъж една жена. - Имам нещо против една жена от църквата и не мога да й простя. Изглежда, че нямам способността да й простя.
- Налагало ли ти се е вече да прощаваш на мъжа ти? - попитах аз.
- О, да. Аз на него и той на мен.
- Мислех, че нямаш способността да прощаваш.
Тя се засмя и каза:
- Аз мога да простя, нали?
- Разбира се - казах аз. - Ако можеш да простиш на един, то можеш да простиш и на друг.
Тя разбра това и отвърна:
- Аз мога да простя и прощавам. Ето това е!
Толкова е просто наистина. Недей да усложняваш простителността.
Исус каза: „И когато се изправите на молитва, прощавайте.“ Това означава, че ние можем да простим. Исус не ни помоли да направим нещо, което не бихме могли да сторим.

Изповед: Аз мога да прощавам. Аз съм бърз да прощавам. И моят Небесен Отец ми прощава.

сб 31 Окт. 05:00 – 06:00 София

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове