2009/11/03

Онова, което не съществува

Както е писано: "Направих те отец на много народи", пред Бога, Когото повярва, Който съживява мъртвите, и повиква в действително съществуване онова, което не съществува.
- РИМЛЯНИ 4:17

Авраам повярва в това, което му каза Бог. Но за какво всъщност ставаше въпрос? В какво точно повярва Авраам? Когато Авраам беше на 99 години, Господ му каза: „ Не ще се именуваш вече Аврам, но името ти ще бъде Авраам; защото те направих отец на множество народи.“(Битие 17:5). Обърни внимание, че Бог не каза: „Ще те направя“; а каза: „ Направих те“. Авраам нямаше още деца, когато Бог му даде това обещание. Но на Авраам не беше казано да повярва, че ще стане (бъдеще време) баща. (Тези, които винаги казват: „Ще получа това“, никога не го получават. Същото става и с ония, които казват: „Някога ще бъда спасен.“ Или пък: „Някога ще получа изцелението си.“) Не, вярата е винаги в сегашно време! Авраам трябваше да повярва, че е „станал баща“ на множество народи. Понеже, както сам виждаш, вярата извиква в съществуване онова, което не съществува!

Изповед: Също както моя Небесен Баща и аз извиквам в съществуване неща, които не съществуват и те стават реални! Те са мои. Аз ги имам сега!

вт 27 Окт. 05:00 – 06:00 София

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове