2009/11/03

Непростителност

И когато се изправите на молитва, прощавайте, ако имате нещо против някого, за да прости и Отец ви, Който е на небесата, вашите прегрешения.
- МАРКА 11:25

Исус каза тези прекрасни, заинтригуващи, удивителни и покоряващи думи, записани в Марко 11:23 и 24 и още никой не е изследвал докрай дълбочината им. Но по същото време - в същата ситуация - и в едно изречение Исус каза: „И когато се изправите на молитва, прощавайте...“ Ако има атмосфера на непростителност около теб, вярата ти няма да функционира! Молитвите ти няма да действат! Непростителността е единствената пречка за вярата според думите на Исус. Следователно непростителността би трябвало да има първостепенно значение. (Ако молитвите и вярата ми не действат, най- напред аз проверявам, дали в живота ми има непростителност.) Никога не допускам непростителност спрямо някого да влезе в ума ми. Отказвам да мисля за каквито и да били лоши неща. Каквото и да са ми сторили - каквото и да са ми казали - няма да позволя това да ми въздейства негативно.

Изповед: Молитвите и вярата ми действат. Аз няма да допусна в себе си непростителност спрямо други хора.

пт 30 Окт. 05:00 – 06:00 София

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове