2010/01/26

Никога повече!

Притчи 6:2, "Ти си се впримчил с думите на устата си". Има сила в думите ви да убият, разрушат, наранят, или да изграждат, помагат, насърчат и укрепят.
Ефесяни 4:29, "Никаква гнила дума да не излиза от устата ви, но онова, което е добро за назидание според нуждата, за да принесе благодат на тия, които слушат".
1. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да използвам "Аз не мога",защото
"За всичко имам сила, чрез оногова, който ме подкрепява". Филипяни 4:13.

2. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам недоимък, защото
"...моят Бог ще снабди всяка моя нужда според богатството Си в слава в Христа Исуса". Филипяни 4:19

3. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам страх, защото
"Бог ни е дал Дух не на страх, а на сила, любов и себевладение". ІІ Тим.1:7

4. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам съмнение или недостиг на вяра, защото
"Бог е дал на всекиго дял от вярата". Римляни 12:3

5. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам слабост, защото
"Господ е сила на живота ми". Псалом 27:1
"да се радвате в Господа, е вашата сила". Неемия 8:10
"Людете, които познават своя Бог, ще се укрепят и ще вършат поодвизи". Даниил 11:32

6. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам господството но Сатана над моя живот, защото "по-велик е Оня, който е във вас, от оногова, който е в света". І Йоан 4:4

7. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам поражение, защото
"Бог винаги ни води в победително шествие в Христа". ІІКор. 2:14

8. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам липса на мъдрост, защото
"ние имаме ум Христов". І Кор. 2:16

9. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам болест, защото
"с Неговите рани ние се изцелихме". Исая 53:5
"Исус взе на Себе Си нашите немощи, и болестите ни понесе". Матей 8:17

10. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам грижи и разочарования, защото ми е казано да
отдавам "Всички мои грижи на Него, защото Той се грижи за мен" І Петр. 5:7

11. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да да изповядвам робство, защото
"където е Господният Дух, там е свобода". ІІ Кор. 3:17

12. НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да изповядвам осъждения, защото
"няма никакво осъждение на тия, които са в Христа Исуса, които ходят не по плът, но по Дух". Римл. 8:1
"Кой е оня, който ще ги осъжда? Бог е Този, който съди". Римл.8:34

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове