2010/01/13

Изкупени от проклятието

...Всички тия проклетии ще дойдат на тебе и ще почиват на тебе...Ако не внимаваш да изпълняваш всичките думи на тоя закон...Още и всяка болест и всяка язва, която не е написана в книгата на тоя закон...
- ВТОРОЗАКОНИЕ 28:15,58,61

Христос ни изкупи от проклетията на закона, като стана проклетия за нас; защото е писано: "Проклет всеки, който виси на дърво.”
- ГАЛАТЯНИ 3:13

Библията казва, че всяка болест и язва е проклятие на закона. Във Второзаконие 28 Библията изброява 11 язви, които са наречени
проклятие на закона. Но Христос ни изкупи от проклятието на закона! Няма да бъдем изкупени от Христос; ние сме вече изкупени. Гледайки назад към жертвата на Голгота, Петър казва: “...с Чиято рана вие оздравяхте” (І Петър 2:24). Не ще оздравеете, а оздравяхте! Бог ни напомня, че Той положи върху Исус не само греховете и престъпленията ни, но също и нашите болести и немощи (Исаия 53:4,5). Исус напомня, че Той понесе греховете и болестите на наше място (Матея 8:17). Затова Святият Дух вдъхновява Петър да напише: “...с Чиято рана вие оздравяхте.”

Изповед: Според Второзаконие 28 всички болести и язви са проклятие на закона. Но според Галатяни 3:13 Христос ме изкупи от проклятието на закона. Затова аз съм изкупен от болестите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове