2010/01/12

За размишление

Защото ни се роди Дете, Син ни се даде; И управлението ще бъде на рамото Му; И името Му ще бъде: Чудесен, Съветник, Бог могъщ, Отец на вечността, Княз на мира.
- ИСАИЯ 9:6

Божествените имена и титли, преписвани на Исус, доказват, че Той има божествена природа и че е член на Троицата: Емануил (Матея 1:23)... Бог (Йоана 1:1)... Господ (Лука 19:34)... Господ на всички (Деяния 10:36)... Господ на Славата (І Коринтяни 2:8)...Чудесен, Съветник, Бог Всемогъщ, Отец на вечността, Княз на мира (Исая 9:6,7)... Христос Господен (Лука 2:26)... Божий Син (Римляни 1:4)... Неговият Син (Йоан 3:16:17)... Божият Възлюбен Син (Матея 3:17)... Единородният Син (Йоан 1:18)...Алфа и Омега, Началото и Края, Първият и Последният (Откровение 22:13)... Господ (Деяния 9:17)... Син на Всевишния (Лука 1:32)... Божият Хляб (6:33)... Светий Божий (Марка 1:24)... Твоя Свят Служител Исус (Деяния 4:30)...Цар на царете и Господ на господарите (Откровение 19:16)... Господ и Спасител (ІІ Послан. на Петра 3:2)...Божието Слово (Откровение 19:13).

Изповед: Исус е моят Господ. Моят Господ е наречен Емануил, Бог, Господ на всички, Господ на Славата, Чудесен, Съветник, Бог Всемогъщ, Отец на вечността, Княз на мира, Христос Господен, Божий Син, Неговият Син, Божият Възлюбен Син, Единородният Син, Алфа и Омега, Началото и Края, Първият и Последният, Господ, Син на Всевишния, Божият Хляб, Светий Божий, Твоя Свят Служител Исус, Цар на царете и Господ на Господарите, Господ и Спасител, Божието Слово. Такъв е моят Господ! Нищо чудно, че Сатана няма власт над мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове