2010/01/12

Изпратеното Слово

Изпраща Словото Си та ги изцелява...
- ПСАЛМ 107:20

Веднъж един мой неспасен чичо беше разговорил с майка ми и тя ме помоли от негово име да се моля за дъщеря му, която умирала. Аз казах на мама да му предаде, че братовчедка ми ще живее и няма да умре.
- Сине, Господ ли ти каза това? - попита майка ми. (Тя знаеше, че Господ ми говори понякога.)
- Да, от Господ чух това. Тя ще живее и няма да умре – уверих я аз.
- Слава на Бога! Това е чудесно.
- Да, чух това от Господа в Марка 11:23.
- О! - каза тя и гласът й придоби нотка на разочарование.
Хората вярват повече на някои откровения, отколкото на Словото. Не прави това. Поставяй Словото на първо място. Когато повторих думите, които майка ми трябваше да предаде на чичо, тя каза:
- Мислиш ли, че това ще подейства, сине?
- Убеден съм, че ще подейства! Как се действа с една разтегателна маса? Никой не казва: не знам дали имам достатъчно вяра да разтегна масата. Ако практикуваш Марка 11:23, това ще действа. Словото върши това. Именно тук някои християни правят грешка: смятат, че самите те трябва да извършат това. Не, Словото го върши. Ние трябва да правим само това, което Словото ни казва.

Изповед: Божието Слово действа. Аз постъпвам според Него и То действа за мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове