2010/02/21

Характеристики на любовта

...(Любовта) не се радва на несправедливостта и неправдата, а се радва, когато царуват правдата и истината. Любовта издържа всичко, което може да се случи, винаги е готова да вярва най- доброто във всеки човек. /І КОРИНТЯНИ 13:6,7/ (според Разширената Библия)

“Любовта издържа всичко, което може да се случи...” Ако имаш любовта на Бога в себе си - ако ходиш в тази любов - ти ще побеждаваш!
“...Любовта винаги е готова да вярва най-доброто във всеки човек...”
Естествената човешка любов винаги е готова да вярва най-лошото във всеки човек! Пътувал съм дълги години из страната като служител и учудващо е наистина, какво можеш да чуеш за този или онзи проповедник, за тази или онази личност, за този или онзи певец. Не обръщам никакво внимание на тези истории и не им вярвам. Аз вярвам най-доброто във всеки. Децата би трябвало да имат правото да растат в атмосферата на любов, която присъства в техните семейства. Тогава те ще победят в
житейската битка. Но ако постоянно виждаш най-лошото в децата си и им казваш: “Не си способен за нищо,” тогава те ще изживеят това,
което казваш. Но когато виждаш най-доброто в тях и ги обичаш, това ще направи видимо най-доброто в тях и те ще израснат като бъдат
способни да се реализират.

Изповед: Аз съм човек на любовта. Не се радвам на злото и на неправдата. Радвам се, когато тържествуват правдата и истината. Аз издържам всичко, което може да се случи. Аз съм винаги готов да вярвам най-доброто във всеки човек.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове