2010/02/16

Възлагам

И всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас. /І ПЕТРОВО 5:7/

Възложете вашите грижи като цяло (всички страхове, всички притеснения, всички молби веднъж завинаги) на Него, защото Той се грижи за вас с любов и внимание. /І ПЕТРОВО 5:7/ (според Разширената Библия)

Някои хора изглежда се утешават като мислят, че Бог знае и разбира грижите им и продължават да се притесняват. Те никога не се разделят с тях.
Не е достатъчно да знаеш, че Бог разбира и се грижи. Ако искаш да си свободен от грижите си, ти трябва да направиш това, което Бог ти казва по отношение на тях: Ти трябва да възложиш всички грижи, всички молби, всички страхове, всички притеснения на Господа, защото Той се грижи за теб.
Това не е нещо, което правиш всеки ден. Това предложение ти дава възможност да се освободиш веднъж завинаги от грижите си - ти ги оставяш в Божиите ръце.
Аз постъпих така. Бог приема моите грижи. Той се ангажира с тях и ще направи най-доброто. И аз се радвам, докато Той върши това. Бог работи, а аз се радвам.

Изповед: Възлагам моите грижи заедно с всички мои страхове, безпокойства и молби веднъж завинаги на Бога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове