2010/02/16

Аз мога

За всичко имам сила чрез Онзи, Който ме подкрепява. /ФИЛИПЯНИ 4:13/

Изминаха много години откакто предавах грижите си на Господа. Да си призная имаше сериозни изкушения, но не се безпокоях. Не се страхувах, не изпадах в меланхолия, не се обезсърчавах, каквото и да се случеше. (Някои хора казваха, че съм нямал достатъчно разум, за да се притеснявам. Но, благодаря на Бога, аз имах достатъчно библейско знание, за да не се притеснявам.)
Притеснението беше за мен грях, от който най-трудно можах да се освободя. Това е най-голямото изпитание, пред което някога си се
изправял и ти. Но можеш и трябва да му се съпротивиш. Най-лошият ти враг е твоята плът. Плътта и твоите човешки разсъждения биха те ограничили до твоите способности. Ти гледаш на
обстоятелства, на влияния, проблеми, грижи, изкушения, бури и ветрове и казваш: “Не мога.” Езикът на съмнението, на плътта, на ума и дявола е: “Не мога. Нямам способността, възможността, силата. Ограничен съм!” Езикът на вярата казва: “За всичко имам сила чрез Онзи, Който ме подкрепява.”

Изповед: Аз мога! За всичко имам сила чрез Онзи, Който ме подкрепява.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове