2010/02/16

В молитва

И в онзи ден няма да Ме питате за нищо. Истина, истина ви казвам, ако поискате нещо от Отца, Той ще ви го даде в Мое име. До сега нищо не сте искали в Мое име; искайте и ще получите, за да бъде радостта ви пълна. /ЙОАН 16:23, 24/

Това писмено обещание съпътстващо молитвата е може би най-удивителното изявление, направено от Галилеянина.
Какво има Исус предвид “в този ден”? Говорейки за бъдещето, Исус всъщност казваше: “Аз си тръгвам оттук. Отивам на Голгота, където ще умра. Но ще възкръсна от смъртта и ще се възнеса на Небето. Ще седна отдясно на Отца. Ще дойде нов ден, когато един Нов Завет ще влезе в сила! В този ден няма да ме питате за нищо.” Този нов ден е денят, в който живеем ние! „До сега нищо не сте искали в Мое име...” Учениците не се молеха в Името на Исус, докато Исус беше на земята. Това нямаше да даде резултат. А и не беше нужно да правят това, защото Исус беше с тях и снабдяваше нуждите им. Но дойде време, когато Исус щеше да ги напусне. Тогава те щяха да се нуждаят от Името Му, Което заема мястото на Самия Исус при вършене на чудеса, освобождаване от властта на Сатана и предоставяне централното място на Бога!

Изповед: Аз съм новозаветен християнин. Аз се моля на Отец в Името на Исус. Искам в Исусовото Име, получавам и радостта ми е пълна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове