2010/03/01

Обещание за закрила

Прочети Псалм 91.

В посланието си до Църквата Павел каза: “...като вие сте Божия нива, Божие здание.” (І Коринт. 3:9).

Това означава, че ние принадлежим на Бога. Ако притежаваш сграда, която има известна стойност, даже свой собствен дом, ти ще го пазиш по възможно най-добрия начин. В Своето Свято Слово Бог ни обещава закрила. Мисля, че най-голямото обещание за закрила е Псалм 91.

Преди много години прочетох този Псалм в един шведски превод. Открих, че стих 10 “Затова няма да те сполети никакво зло...” бе преведен според версията на Кинг Джеймс така: “Няма да имаш
инцидент...” Изследвах това и открих, че именно това значение е застъпено в оригиналния текст. После изповядах за себе си тази закрила. Няколко години по-късно направих някои проучвания и открих, че бях пропътувал почти два милиона мили, за да проповядвам Благовестието,
без да имам нито един инцидент по пътя! Разбери ме правилно, аз не се хваля с шофирането си, а със Словото - с Псалм 91.

Стих 10 продължава: “...Нито ще се приближи язва до шатъра ти.” Аз прогласих тази част на стиха и стих 11: „Защото ще заповяда на ангелите Си за тебе да те пазят във всичките ти пътища.” Бог ни е дал обещания за снабдяване на нуждите ни. Ако вярата ни не е основана на Божиите обещания, ние живеем под нивото на привилегиите ни.

Изповед: (Направи своя изповед според Псалм 91.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове