2010/03/25

Бъди силен

Най-после, заяквайте в Господа и в силата на Неговото
могъщество. Облечете се в Божието всеоръжие, за да можете да
устоите срещу хитростите на дявола. /ЕФЕСЯНИ 6:10,11/

Какво би си помислил, ако отидеш в града и видиш един полицай,
които се опитва да избута една кола? Ще си помислиш, че никога няма
да успее сам да се справи!

Някои хора четат Ефесяни 6:10 и си мислят, че Господ им казва да са
силни в себе си. И те се опитват да бъдат силни. Може би казват: «О,
моли се за мен, за да устоя до края!» Но Бог не говореше за това, да
бъдем силни в себе си или да правим всичко със собствени сили.

Същият този полицай застава пред автомобилите и вдига ръка с
увереността, че те ще спрат. Не му се налага да демонстрира
собствената си физическа сила. Той е силен чрез властта, която му е
дадена.

Именно това ни казва Исус: «Бъди силен в Господа. Бъди силен в
силата на Неговата власт. Просто се изправи пред този приближаващ
дявол, вдигни ръката си нагоре в името на Исус Христос и му кажи:
“До тук и нито крачка повече! Спри точно сега!”

Изповед: Аз съм силен в Господа и в силата на Неговото могъщество. Исус Христос ми даде авторитет. Когато вдигна ръката си нагоре в името на Исус Христос и кажа: «Дотук и нито крачка повече!», дяволът спира да действа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове