2010/03/20

Блудният син

А като дойде на себе си рече: Колко наемници на баща ми имат
излишък от хляб, а пък аз умирам от глад! Ще стана да ида при
баща си и ще му река: Тате, съгреших против небето и пред тебе;
не съм вече достоен да се наричам твой син; направи ме като един
от наемниците си. И стана и дойде при баща си. /ЛУКА 15:17-20/

Исус ми посочи този новозаветен пример, където се прилагат следните
4 принципи.

Обърнете внимание на това, което блудният син направи най-напред.
Той го изрече!
И след това той го извърши. Той излезе от кочината на свинете и се
отправи към бащиния си дом.
Следващата му стъпка беше, че той го получи. Баща му го видя още
отдалече, съжали го, изтича към него, хвърли се на врата му и го
целуна. После каза: “Скоро изнесете най-хубавата премяна и облечете
го, и турете пръстен на ръката му и обуща на нозете му; докарайте
угоеното теле и го заколете.”

След това те празнуваха и разказваха за това.

Изповед: Зная, че Бог ще направи всичко, за което имам вяра, стига
то да съответства с Неговото Слово. И зная, как сам да напиша
талона си за успеха. Първо ще го кажа. После ще го направя. И след
това ще го получа. Накрая ще разкажа за него!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове