2010/03/08

Извор на живот

Устата на праведния са извор на живот. /ПРИТЧИ 10:11/

Непосредствено след раждането на сина и на дъщеря ми, аз ги вземах в ръце и казвах: „Господи, благодаря Ти за това дете, осъзнавам
отговорността да му покажа пътя, по който трябва да ходи и да не се отклони, дори когато остарее. Зная, че според Твоето Слово аз трябва да отглеждам децата си като ги дисциплинирам и предупреждавам и ще го правя. Зная, че децата се учат по два начина: чрез правила и личен пример. Затова ще бъда добър пример за детето си чрез един праведен живот. Зная също, че човек
притежава това, което изповядва. Затова изповядвам, че моето дете ще расте в духовно и физическо здраве, без болести и без недъзи. Ще
притежава буден ум; ще бъде духовно вярно и силно.”
И действително моите деца израснаха без болести и недъзи. Никога не съм се молил за тяхното спасение. Никога не съм се молил да бъдат изпълнени със Святия Дух. Но те още в ранна възраст бяха както спасени, така и изпълнени със Святия Дух. Децата са продукт на думите ни!

Изповед: Според Новия Завет аз съм праведен в Христос. Затова устата ми е извор на живот. Аз говоря думи на живот за себе си и за другите хора !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове