2010/03/08

Pobejdavashta vjara

Побеждаваща вяра

Защото всичко, което е родено от Бога побеждава света, и тая победа, която е победила света, е спечелила нашата вяра. /І ЙОАН 5:4/

Може да живея в този свят, но не съм от този свят. Аз принадлежа на Бога. Аз съм Божий. Моето гражданство е на небето. Дори да съм в света, в мен живее По-великият: „...защото по-велик е Онзи, Който е във вас, от онзи, който е в света:
(1. Йоан 4:4).

Кой е в света ? Дяволът. В ІІ Коринтяни 4:4 той е наречен княза на този свят.
Кое е в света? Грехът. Но Онзи, Който живее в мен е по-велик от греха. И Този, Могъщият, победи греха. Какво има още в този свят? Болести. Те обаче не идват от небето. Там
няма болести. Болестите са от света. Великият в мен е Изцелител. Какво още има в този свят? Проблеми, сложни обстоятелства, невъзможни изпълнения. Винаги, когато съм бил изправен пред
подобни трудности, съм се замислял, кой живее в мен и какво казва Библията за това. Не е било необходимо дори да се моля. Аз поглеждах
обстоятелствата директно в лицето, усмихвах се и казвах: Ако не мина над вас, ще ви заобиколя. Ако не ви заобиколя, ще мина под вас, ако не
мина под вас, трябва да мина през вас, защото Този, Който живее в мен е по-велик. И докато се усмихвах проблемите ме напускаха!

Изповед: Аз съм роден от Бога. Зная, че освобождавайки вярата си чрез думите на моята уста, аз побеждавам света!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове