2010/04/25

Господи, научи ни да се молим

И когато Той се молеше на едно място, като престана, един от Неговите ученици Му рече: Господи, научи ни да се молим ... /ЛУКА 11:1/

Някой беше казал: “Много по-важно е хората да се научат да се молят,
отколкото да завършат колеж.” Забележи, той не казва, че образованието не е важно; а че по-важно е да знаеш, как да се молиш.

Мъчно ми е за хората, които не знаят как да се молят. Във време на кризи те умеят да говорят много, но просто казани думи в атмосферата не означават молитва! Да заделяш 20 минути през неделната служба, напомняйки на Бог задълженията Му също не е истинска молитва, както и да изнесеш лекция на църквата относно важността на молитвата.

Християнството означава на практика връзката на вярващите с живия Бог, Който чува и отговаря на молитви. А молитвата може да се дефинира като обединение на силите ти с Бог Отец, общувайки с Него за осъществяване на волята Му на земята.

От най-голяма важност за християните, включително и за теб, е да се научат как да се молят!

Изповед: Аз съм свързан с живия Бог, Който слуша и отговаря на молитви. Аз общувам с Него. Аз обединявам силите си с Него, за да се осъществи волята Му на земята.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове