2010/05/12

Ден 4-Великото Измерение на Вярата!

Нека вярата се надигне в твоето сърце-„великото измерение на вярата.” Всеки път когато чета истории за изцеление в Библията аз винаги изглеждам объркан в размера на вяра показана от тези хора.Сега,като аз погледна нашата култура, всеки един изглежда си слага вярата върху неща,които те знаят.Много неща,без съмнение,ще дадат на тях някои начини за връщане.Вярата е обект.Тези хора, бяха намерили като обект Исус,Месията, място за тяхната вяра.Ако ние всички просто напълно пуснем и отидем в разбиране,че Бог иска да изцери и да ни премести на ново ниво на вяра.Ние просто трябва да имаме вяра.
В Матей 8, аз обичам когато стотника дойде при Исус и призна с Него изцеляването на слугата си.Исус е бил повече от готов да излезе от Неговият път да посети на лично място човека и изцели слугата.Както и да е войникът знаел всичко което е необходимо за Исус да Говори или Казва,че неговият слуга ще бъде изцелен и той беше изцелен.Този човек разбираше власт и заповед.Това е вид вяра,която аз желая да видя!

Поискай от Господ едно ново ниво на вяра да се издигне в теб!

Прочети Матей 7 и 8

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове