2010/05/15

Ден 7-Разчитай на Мен!

„Дошло е време да станеш и да се придвижиш в това,което Аз имам за теб. Последното ръководене е преминало.Ти си седял под тяхното обучение и си придобивал от тях.Както и да е,там имаше неща,които исках да направя от тяхно име че те никога не позволиха на тях да се изпълнят.Ти се издигни.Аз ще ти дам двете пустиня и богатство на територията. Аз ще ти дам всеки враг в твоята гранична територия както Аз съм обещал.Аз бих чакал за теб да влезеш в тези благословения.Тези благословения са в твоята кръв.Твоите кости викат навън за това което Аз имам да дам на теб.Твоето сърце е пълно с желание за това,което съм обещал на теб.Бъди уверен в това,което съм направил в теб! Бъди уверен в Мен!
Разчитай на Мен да работиш в твоя полза.Приведи твоите желания с Моите желания за теб.Моите желания са най-добрите.Аз вече обещах твоите баща и майка какво Аз ще направя,така че ти очаквай Мен да направя това сега! Не нарушавай Моите граници.Ходи мъдро и внимателно в присъствието Ми и ти ще преуспяваш.Размишлявай,сдъвчи Моите думи за теб и ти ще преуспяваш.Ти ще видиш твоят път като процъфтяващ път и не един прокълнат и постелен със смърт и разрушение.Ти ще имаш добър успех,ако ти Разчиташ на Мен да се движиш в твоя полза.Нека тази дума укрепва теб.Моята сила ще прогони страховете.Влез сега в и ежедневно позволи на Мен да направлявам теб.Никакъв враг на твоят път не може да те спре.Ти ще знаеш кога да Спреш и кога да Вървиш!
Очаквай да чуеш Мен ежедневно и почувствай присъствие насочено към теб.
Разчитай на Мен! Това е време да притежаваш и завземаш Моето най-добро за теб.”

Прочети Исус Навиев 1

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове