2010/05/13

Наказвам

За да я освети, като я (Църквата) е очистил с водно умиване чрез Словото. /ЕФЕСЯНИ 5:26/

- Забрави нещо - ми каза някой.
- Какво забравих?
- В Евреи пише: “Защото Господ наказва този, когото люби...” (Евреи
12:6).
- Не съм забравил. Наистина има такъв стих. Но там не пише: “Господ разболява този, когото люби.”

Хората интерпретират стиховете по свой начин. “Наказва” означава на гръцки да възпиташ и да обучиш дете. Ти възпитаваш децата си и ги изпращаш на училище. Но случвало ли се е да кажеш на учителя: “Ако Джони не се държи прилично, извадете му окото,” или пък: “Счупете му крака,” Направете така, че да има раково заболяване”. Не! Това не е начинът, по който дисциплинираш или възпитаваш дете! И Бог не действа по този начин!

Изповед: Аз съм възпитаван от Словото и от Божия Дух. Аз съм обучаван от Словото и от Божия Дух. Аз бивам дисциплиниран от Словото и от Божия Дух. Бивам очистван чрез водното умиване на Словото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове