2010/11/23

Вяра за финанси

Нека държим непоколебимо надеждата, която изповядваме, защото е верен Оня, Който се е обещал;
- ЕВРЕИ 10:23

Когато се нуждаех от нещо в личния ми живот, винаги се облягах на Марка 11:23 и казвах (или изповядвах) това, за което вярвах на Бог. Аз винаги просто казвах това, без да се моля за него. (Ако са въвлечени и други хора, това, което вярват, може да повлияе на молитвите ти, особено ако не са в съгласие с теб.) Не съм се молил от години за пари, но никога не съм оставал без пари. Аз винаги просто казвам: „Парите ще дойдат“ и те идват. Ако се нуждая от определена сума, правя конкретна изповед: назовавам конкретната сума, която ми е необходима. Веднъж се нуждаех от 1,500 $ на първия ден от месеца. Тогава казах това и продължавах да го казвам. По време на молитва аз не се молех за нуждата; а просто казвах: „На първи в месеца аз ще имам 1,500 $.“ В първия ден от месеца аз имах 1,580 $. Слава на Господа!

Изповед: Аз се държа здраво за вярата, която изповядвам, без да се съмнявам. Защото е верен Този, който е обещал. И аз имам това, което казвам.

1 коментар:

  1. Помолин Бог за нов лаптоп,имах 3 оферти-Бог избра най-доброто за мен и вече от 3 дни позволих на Отец да ме обучава използвайки новият ми лаптоп!
    Бог винаги е верен в обещанията си-Той знае нашите нужди и ни дава повече от това,което ние сме очаквали! Слава да бъде на името Му!

    ОтговорИзтриване

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове