2011/01/21

Свидетелство за силата на молитвата

Двадесет и шестте Божии гардове (пазители)

Ето ти нещо, от което ще потръпнеш. Дали някога си чувствал силен подтик да се молиш за някого и просто си записал името му на лист хартия, а след това си си казал: „Ще се моля за него/нея по-късно”? Дали някой някога ти се е обаждал и е поискал да се молиш за него: „Имам нужда да се молиш за мен. Имам следната нужда.”

Прочети това и нека то да промени начина, по който мислиш за молитвата, а също така и начина, по който се молиш. Тогава ще бъдеш благословен.

Един мисионер, който се завърнал в неговата църква в Мичиган, разказал на хората там следното:

"Докато служех в една малка полева болница в Африка, на всеки две седмици аз пътувах с колело през джунглата, за да купувам материали и лекарства от съседния град. Пътуването ми отнемаше два дни и трябваше да нощувам някъде из джунглата на половината път. Веднъж, когато отидох в града и планирах да изтегля пари от банката, да купя лекарства и други необходими неща, срещнах двама мъже, които се биеха. Един от тях беше сериозно ранен. Аз третирах раните му и му говорих за Господа. Върнах се в болницата без никакъв инцидент по пътя.

След две седмици трябваше отново да пътувам до съседния град. Преди да вляза в града, до мен се приближи същият млад човек, чийто рани бях лекувал. Той ми каза, че той и още няколко други негови приятели са знаели, че аз нося пари и лекарства и затова са ме проследили, за да ме убият и да вземат парите и лекарствата, докато спя в джунглата. Той каза: „Точно, когато искахме да влезем в палатката ти, ние видяхме, че ти беше заобиколен от 26 гарда /пазача/.”

Когато чух това, аз се засмях и му казах, че аз определено бях сам в джунглата.

Младият човек обаче, настояваше и каза: "Не, сър, моите приятели също ги видяха. Ние ги преброихме. Уплашихме се и затова Ви оставихме”.

В този момент, докато мисионерът говорел в църквата, един човек се изправил и го прекъснал. Попитал го кога точно се е случило това нещо. Мисионерът казал в кой ден се е случило това и същият човек от църквата започнал да разказва:

"В същата вечер, когато това се е случвало с теб в Африка, тук беше сутрин и аз се готвех да отида да поиграя голф. Тъкмо бях тръгнал и почувствах силен подтик да се моля за теб. Всъщност, подтикът от Господа беше толкова силен, че се обадих на още няколко братя да се молим в църквата за теб. Може ли всички мъже, които се молиха с мен заедно да се изправят?”

Всички мъже се изправили, а мисионерът бързо ги преброил. БИЛИ ТОЧНО ДВАДЕСЕТ И ШЕСТ!!!

Това е един чудесен пример за това, как Божият Дух се движи по мистериозни за нас начини. Ако някога почувстваш такъв подтик от Бога за молитва, давай! Дерзай! Всичко е възможно с Бога чрез молитва. Никой не е наранен поради факта, че се молиш за него. Портите на ада са тези, които се рушат. Приеми това присърце и постоянствай в молитва. Така светът ще се обърне към Бога.

Ние имаме най-красивите дарове и те са вярата и молитвата.

Моля се Господ да те благослови днес. Нека Той те пази и ръководи! Неговата любов е винаги с теб. Неговите обещания са верни и истинни и когато ние Му дадем нашите грижи, Той се грижи!!!


И така, ако пътят, по който пътуваш, изглежда труден, просто помни, че аз съм тук и се моля, а Господ ще извърши останалото!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове