2011/02/13

По любовта ще ни познаят

По това ще познаят всички, че сте Мои ученици, ако имате любов помежду си. /ЙОАН 13:35/

По какво ще ни познае светът? По любовта ни. По тази божествена любов. По тази безкористна любов.
“Бог толкова възлюби..., че даде...”
Неговата любов не е естествена човешка любов. Естествената човешка любов е егоистична. Дори обичайната майчина любов е естествена човешка любов, която е егоистична: “Това е моето бебе!” Но ако се научим да позволяваме на божествената любов, която е изляна в сърцата ни, да ни владее, ще има голяма промяна в живота ни. Това ще разреши проблемите в семействата ни. Естествената човешка любов може да премине в омраза, ако не получи своето право. Тя ще воюва, спори и изисква, ще ругае и ще бъде подла. Божествената любов не наранява никого, дори когато я нараняват. Божият вид любов не се интересува от това, какво може да получи, а от това, какво може да даде. Можеш ли да видиш, как това ще разреши всички проблеми в твоето семейство?
Като Божии деца ние имаме природата на Бога в себе си - а тя е любов. Така че съвсем естествено е тази любов да бъде в духовете и сърцата ни. Все пак, ако позволим на този плътски човек и на ума ни да ни владеят, тази любяща природа в сърцата ни ще бъде пленник. Нека пуснем Божията любов, която е в нас, на свобода!

Изповед: Светът ще ме познае по любовта ми. Аз ще дам свобода на любящото естество в мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове