2011/05/05

МОЛИТВА ЗА ТЕБ

А сега, така казва Господ Творецът ти, Якове, и Създателят ти, Израилю: Не бой се, защото Аз те изкупих, Призовах те по име; Мой си ти. (Исая 43:1).
Моята молитва днес е, независимо от обстоятелствата и бурите около теб, котвата на Божия мир да те задържи устойчив. Моля се да не се отказваш. Ти си стигнал толкова далеч в пътуването! Твоята дестинация е очертана от Бога, а Той няма да се провали. Словото Му никога не отпада, защото е утвърдено на Небето до века. Нека Неговият съвършен мир да те води през бурите на живота и да пази сърцето и мислите ти в Христа Исуса.
Мирът е благословение от Бога. Той е предназначен да те закриля и води. Моля се да не напускаш кораба, докато той е още в морето, за да избегнеш риска от удавяне. Бог иска да те запази в съвършен мир и затова настоява мислите ти да останат в Него и ти да Му се довериш изцяло. Не мислиш ли, че си се напрягал и борил достатъчно? Господ е Източникът и Дарителят на мира. Ти не можеш да намериш мир, ако гледаш на обстоятелствата и даваш място на негативизма. Мирът няма да дойде, ако правиш компромиси с противника или търпиш завист, гняв или гордост. Съвършеният мир идва само и единствено чрез Бога, когато си фокусиран и устояваш в пълно доверие към Него. Той е Начинателят и Усъвършителят на твоята вяра. Той те обича и с готовност ти се притича на помощ, но ти трябва да Му се предадеш и довериш напълно.

Днес се моля за теб с Псалм 91. Нека Бог да бъде твое прибежище и сила; изпитана помощ за теб във време на напасти. Моля се да не се страхуваш, дори и ако земята се поклати или планините се преместят сред морето. Да не те сполети никакво зло, нито да се приближи язва до шатъра ти.
Моля се да преживееш мира като река (nahar haim), който извира от Божия град (ir Elohim), от Святото място (Shalom Kadosh) в Скинията на Всевишния. Господ е всред теб. Ти няма да бъдеш повреден от напастите, яростните бури и сътресенията на живота. Йешуа Месията ще ти се притече на помощ своевременно. Нека Бог издигне гласа си за теб и нека да премести планината на твоите проблеми от пред теб, в името на Исус Христос. Господ на силите (Adonai Zevaot) е с теб; Богът на Авраам, Исаак и Яков е твоето убежище. Сега изповядай това чрез вяра за себе си и кажи: "Господ на силите е с мен (произнеси своето име); Богът на Авраам, Исаак и Яков е моето убежище. Той никога няма да ме остави и никога няма да ме забрави."

Аз се моля сега от Йерусалим, да останеш спокоен и тих в Адонай, за да познаеш, че Господ е Бог. Той ще бъде превъзвишен сред народите; Името Му ще бъде възвеличено до краищата на земята. Бог ще се прослави и в твоята ситуация, твоя дом, твоя брак, твоето служение и всичко, свързано с теб. Бъди силен в Господа и заяквай в силата на Неговото могъщество. Поздравления, ти имаш победата в името на Йешуа Месията. Амин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове