2011/06/05

ТАЙНИТЕ НА СЪРЦЕТО

Тази сутрин се събуждам и си мисля за сърцето. За моето, за нашето, като хора, като вярващи, като дом, като град поставен на хълм. Буквално се събуждам и първата ми осъзната мисъл е: “Господи Исусе, как да съм сигурен, че първото място на моето сърце е твое?” Не знам за вас, но през миналия месец Той работи в моето сърце и едно от нещата, като резултат е новата ревност, която дойде в мен що се отнася до сърцето ми. Няма много неща, които можем да направим “за” Бог. Можем да “направим” едно нещо и то е да обърнем сърцето си към Него. Него не можем да заблудим. Човек можеш и да заблудиш и да се представиш като много мил или хуманен, докато в сърцето ти има тайни.

Размишлявайте върху следното слово:

“Затова те Му рекоха: Какво да сторим, за да вършим Божиите дела? Исус в отговор им рече: Това е Божието дело, да повярвате в Този, Когото Той е изпратил.” (Йоан 6:28-29)

Въпрос: Какво да сторим?
Отговор: Вярвайте...

Вярата не започва с дела, с правене на каквото и да е. Тя започва с обръщането на нашето сърце към Него. Тя се проявява и прелива във вършенето на дела, които отразяват вярата в сърцето. Но тя произлиза от сърцето.

“Повече от всичко друго що пазиш, пази сърцето си, Защото от него са изворите на живота.” (Пр. 4:23)

Не знам как изглежда нашето сърце в духовния свят. Само знам, че сърцето, което Библията нарича също “духът” на човека, е видимо за Бог. За него то е или чисто, или не. “Блажени чистите по сърце, защото те ще видят Бога.” (Мат 6:8) Хора могат и да видят частично моето (или твоето) сърце, доброто или злото в него, но само Бог знае цялата истина, цялото състояние на сърцето ни.

Там, в моето сърце има олтар, на който се покланям. Не с жертвата на заклани животни, както беше изискването на Бог според Моисей, а според словото, което Исус говори:

“Но иде час, и сега е, когато истинските поклонници ще се покланят на Отца с дух и истина; защото такива иска Отец да бъдат поклонниците Му. Бог е дух; и ония, които Му се покланят, с дух и истина трябва да се покланят.” (Йоан 4:23-24)

Какво означава да се покланям? Какъв е този олтар? Нужен ли е? Как точно става това в духовния свят?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове