2011/08/18

Ангели пазители

Внимавайте да не презирате ни едно от тия малките, защото ви казвам, че техните ангели на небесата винаги гледат лицето на Отца Ми, Който е на небесата. МАТЕЯ 18:10

Преди години имахме една група, която служеше на Господа с молитва, така както е описано в Деяния 13:1,2. Когато веднъж се изправих от молитва и седнах на един стол до амвона, продължавайки да се моля на езици, Исус застана точно пред мен. На две крачки разстояние от дясната страна на Исус стоеше голям ангел! Той беше висок около 2,40 метра и много едър .
Исус ми говореше относно някои неща (всичко, което Той ми каза, се случи по-късно). Когато свърши, аз Го попитах:
- Кой е Твоят придружител? Какво представлява той?
- Това е твоят ангел - каза той.
- Моят ангел ли?
- Да, - каза Той - спомняш ли си какво казах за малките деца: Ангелите им на небесата са винаги пред лицето на Отец Ми. Ти не си изгубил ангела си поради възрастта си.
Това не вдъхва ли утеха? Където и да отида, този голям ангел ме придружава!

Изповед: Според Евреи 1:14 ангелите са изпратени да служат НА тези, които ще наследят спасението. Аз съм наследник на спасението. Моят ангел е изпратен, за да ми служи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове