2011/09/05

Свидетелството

Ако приемаме свидетелството на човеците, свидетелството на Бога е по-важно...И свидетелството е това, че Бог ни е дал вечен живот, и че тоя живот е в Сина Му. Който има Сина, има тоя живот...
І ЙОАН 5:9,11,12

Вярата в Бога е просто вяра в Неговото Слово. Изучавай Божието Слово с тази цел: ще открия какво казва Бог и ще се съглася с Него. Не можеш да очакваш Божиите благословения, ако си против Словото Му. Това може да се случи например чрез "религиозни" представи. Прекалено често, вместо да получим библейско учение, умовете ни са били по-скоро промити с религия.
Открий какво Бог казва в Словото Си относно:
1. Какво направи Бог достъпно за нас чрез изкупителния си план?
2. Какъв е за теб Отец?
3. Какво прави Исус сега за теб отдясно на Отца?
4. Какво прави Святият Дух в теб?
След това открий в Словото какво Бог мисли относно следното:
(1) Какво си в Христос;
(2) Кой си в Христос;
(3) Какво имаш в Христос.
Дори да не изглежда така в живота ти, започни да изповядваш: "Да, съгласно Божието Слово това ми принадлежи." Ти ще установиш, че тези изповеди на вяра създават реалности.

Изповед: Съгласявам се със свидетелството на Бога. Аз съм това, което Той казва за мен, че съм. Аз имам това, което Той казва, че имам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове