2011/09/14

Семейство

А на ония, които Го приеха, даде право да станат Божии чада, сиреч, на тия, които вярват в Неговото име; които се родиха не от кръв, нито от плътска похот, нито от мъжка похот, но от Бога.
ЙОАН 1:12,13
Нито една истина в Библията не е толкова обхватна, колкото е истината за присъединяването ни като новородени към Божието семейство! Бог Отец е наш Баща! Той се грижи за нас! Той се интересува за всеки един от нас поотделно - не просто за група или църква. Той се грижи за всяко свое дете и обича всеки от нас с еднаква любов.

Все пак нашият Небесен Баща не е Баща на всички хора, както някои предполагат. Исус каза на някои много религиозни хора: "Вие сте от баща дявола..." (Йоана 8:44). Да, Бог е създателят на всички хора, но човек трябва да се роди отново, за да стане Негово дете. Той е Бог за света, но Баща само за новородения човек.
Бог е лично твой Баща. Ти си Негово собствено дете. И тъй като е твой Баща, можеш да бъдеш сигурен, че Той ще извърши Своя бащински дълг. Можеш да бъдеш сигурен, че като твой Небесен Баща, Той ще се погрижи за теб.

Изповед: Аз съм роден от Бога. Аз съм роден в Божието семейство. Бог Отец е моят Баща. Аз съм Негово собствено дете. Той е моят собствен Баща, Който ме обича и се грижи за мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове