2011/09/17

Изтрити

Аз, Аз съм, Който изтривам твоите престъпления заради Себе Си, И няма да си спомня за греховете ти. ИСАИЯ 43:25

Като че ли плащам за живота си, който водех преди да бъда спасен - каза ми един проповедник, който преживяваше период на големи трудности.
Подобно на него много християни са победени като са допуснали лоши неща да дойдат в живота им, защото смятат, че това е пътят, по който трябва да вървят. Те не знаят коя е разликата между покаяние и изкупване на грехове. Опитват се да изкупят греховете от предишния си живот. Но в действителност, след покаянието им, Бог вече не притежава информация за сторено от тях някога зло!

"Аз съм, Който изтривам твоите престъпления заради Себе Си" казва Бог. Той не направи това заради теб, а заради Себе Си. "И няма да си спомня за греховете ти" - обеща Той. Ако Бог не си ги спомня, защо ти трябва да ги помниш? Не е редно да правиш това! След като се новороди, ти беше изкупен от наказанието за грях. Ако трябваше и след това да плащаш за прегрешенията си, би трябвало да идеш в ада, когато умреш - това е също част от наказанието. Но благодарение на Бога ние сме изкупени не само от силата на греха, но и от наказанието за греха, защото Исус го понесе вместо нас.

Изповед: Когато се покаях, Небесният ми Отец изтри престъпленията ми. Той вече не помни греховете ми. Затова аз също няма да си ги спомням.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове