2012/01/09

ИСКАМ ДА СЪМ КАТО ТЕБ, ИСУС

Да бъда добър съд в ръката Ти, искам да съм като Теб.
Пред Теб, стоя пред Твоят трон на слава, в нозете Твои този ден, прекланям се пред Теб,
Отец мой чудесен, прославен и велик. Искам да съм като Теб, промени ме Ти, моля те сега,
изпълни ме Ти с Твоята доброта и любовта Ти в мене да гори, глас за Теб да бъда в този
свят пълен с болка и страдание…при хората ме заведи и към Теб ги обърни.
Моето сърце избирам днес на Теб да дам, за ръката Твоя се държа,
щом съм в Тебе закрепен, кой ще бъде против мен?
Искам да съм като Теб, Исус за да се прославиш Ти, чрез мен всеки, всеки ден.
На Теб угодна да бъда аз и да чувам Твоя глас!
И с хвала на уста Теб избирам да прославя сега!






09.01.2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове