2012/01/10

МОЯТ ВЪЗЛЮБЕН СИ ТИ

За Теб е сърцето ми, отворено само за Теб, Господи сега протягам своята ръка търсейки Твоята да хвана здраво аз, не искам да живея без Теб, благодаря ти, че си утеха за мен в този ден. Плаче моята душа, търси Теб в утринта, усещането ми да бъда по-близо до Теб ми дава мир и радост, че до мен си сега, докосваш ме с Твоята нежна Бащина ръка. Моят възлюбен си Ти, за Теб е животът ми, всичко ново в мен е от Теб, за да се прославиш чрез живота ми. Когато преминавам през изпитание, което ми помага да израсна в Теб, тогава отново усещам как Ти ме превеждаш да премина от другата страна, на моето очакване. Когато преминавам през неща, с които не мога да се справя сама, отново Твоята ръка ме води да премина отвъд това, което не разбирам, но с вяра в Теб се доверявам и на Теб избирам да се покорявам! Моят възлюбен си, Ти винаги верен във всичко! В Теб, Приятел верен намерих, достоен за хвала си Ти, Отче мой друг няма като Теб в този свят за мен! Благодаря ти, че ме обичаш такава каквато съм! АМИН



10.01.2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове