2012/01/12

Щатски съд призна връзката между ваксините и аутизма

Както все по-често се оказва, децата имат пълно основание да се страхуват от "боцкането" на лекарите.

Американско семейство спечели първото в историята съдебно дело, в което беше разглеждана връзката между ваксините и бумът на неврологичните и автоимунни заболявания. Родителите на 9-годишната Хана Полинг, която страда от аутизъм след ваксинация, бяха обезщетени с 1.5 милиона долара.

Детето развило атуизъм (наред с други “странични ефекти”), веднага след като на 18-месечна възраст му поставили 9-валентна ваксина (срещу морбили, заушка, рубеола, детски паралич, варицела, дифтерит, коклюш, тетанус и Haemophilus influenzae). Въпреки опитите на фармацевтичните компании за извънсъдебно споразумение и дори намесата на държавата, за да бъде прекратено делото, близо 8 години след началото на кошмара семейството на Хана най-сетне постигна целта си: Доказа в съда, че ваксините могат да причинят по-опасни заболявания от тези, срещу които са създадени.

Още за същността и съдържанието на ваксините можете да четете и в подробен материал от октомврийския брой на HiComm.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове