2012/01/15

КЪДЕ СЪМ СЕГА?

Къде съм сега? Зададох на себе си този въпрос днес, но не получих отговор. Бях тъжна тази седмица, защото хората които Бог изпрати при мен решиха да се върнат обратно на тяхното място, от което бяха дошли. Благодаря на Бог, защото Той направи нашето взаимоотношение през тези 8 месеца на тяхното пребиваване повече от добре за двете страни. Не знам защо се почувствах тъжна, може би защото тяхната ваканция свърши толкова бързо. Само Бог знае колко много ми липсват. Но благодаря на Бог защото Той винаги стои със нас и не отива никъде. Но това се случва, не мога да върна времето назад, ще очаквам докато те се върнат отново при мен, може би това е моето изпитание да преодолея това което ми се случва. Истината е, че ти не можеш от само себе си да преминеш през тази ситуация която се случва с теб сега. Защото за теб без Божията помощ е невъзможно това. Да, аз имам много духовни приятели, които чрез Бог искат да ми помогнат някои от тях ми се обаждаха през седмицата дори и днес. Но какво да им кажа, все още нямам отговори за мен самата, как да им кажа на тях как се чувствам като не знам как се чувствам в момента, ако им кажа, добре съм, а не съм, означава да ги излъжа. Не искам да ги лъжа, защото те не заслужават това. В този момент въпроса е следния какво ние можем да направим в такава ситуация, в каквато се намирам днес? Да, разбирам че се нуждая да се моля на Бог да ми помогне да премина през тази ситуация. Понякога когато отново дойдат такива мисли на тъга в мен както от началото до днес на тази седмица, решавам да се моля или пиша стихотворения, които ми помагат да се приближавам по близо до пътя, който Бог е избрал за мен. Пишейки се разтоварвам, бих искала отново да видя моите приятели от Бог защото усетих липсата им, а когато сме заедно в единство в Отец, тази липса не се усеща, защото Бог запълва всяка липса с Неговата Безусловна любов, която тече от Него към нас. Всеки един от нас е инструмент в Божията ръка за неговия ближен. Вярвам, че Бог ще ми отговори на моите въпроси към Него, може би днес или другата седмица. Реших да не гледам назад, боли ме, зная, липсват ми но днес реших да дам тази ситуация на Бог и Той ми помогна да премина през нея, защото е повече от достатъчен! Така, че това помага, да се молиш, да пишеш, да вярваш че има изходен път от всяка ситуация, така Бог ти помага да преминеш отвъд твоите възможности, и да Му се довериш. Той се грижи винаги за твоят живот, когато ние изберем да Му бъдем верни и Го почитаме каквото и да ни струва това, когато кажем „Не” на себе си, а „Да” на ИСУС само тогава този принцип работи. Щом работи в моята ситуация, вярвам, че ще работи и при всеки един от нас.
Днес Бог ми отговори чрез Псалм 23:1-6. АМИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове