2012/01/10

МОЙ ВЪЗЛЮБЕН СИ ТИ

С Теб желая да вървя там до Обещаната земя, с Мен върви не бой се ти, здраво в Мене стой, щом бури идват или беди, на Мен се довери. Твоят Отец, съм „АЗ”, чуй Моят глас, който те зове, ”къде си ти,мое дете? Възлюбих теб от младостта, възлюбих теб и сега, ти мой си вътре в теб поставих любовта Си, за да те изградя и да бъдеш покорен на Мен, всеки ден се моли и ще пребъдваш в Мене, само ти. Едно желая, да бъдеш укрепен в Мен до края на когато си самотен, търси Мен, теб чакам сърцето твое предай и верен бъди докрай. Мой/я възлюбен/а син или дъщеря обичам вас сега, вземете Моето иго, което е леко и посветете се на Мене, за да ви изградя, на канарата вечна, която е ИСУС стъпете и миналото, което е зад вас оставете. Погледни към Мене, ти не се оставяй сатана да те заблуждава, вън от Мен няма светлина, а само плътна тъмнина. Призован си ти, от Мен сега да ходиш в Моята светлина, затова не се бунтувай ти, а смирено Ми се довери, там където те водя „АЗ” има битки и победи, но когато си в Мен закрепен, кой ще бъде против теб? Погледни и виж, през твоя живот, когато си уповавал на Мене и си ми бил верен, как си успявал и си побеждавал врага, на Мен си се надявал и си имал помощта МИ. Моя възлюбен си ти, помни това….помни! Обичам, тебе „АЗ”,всеки ден и всеки час, с любов към теб сега оставам Твоят Баща….! АМИН

10.01.2012 13:36

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове