2012/01/24

Никога не си позволявай да се обезкуражаваш!

Никога не си позволявай да се обезкуражаваш!
Винаги помни тези 5 правила, никога не ги забравяй и ще станеш най-добрият човек,
който е възможно да бъдеш!

Първо: Ще бъдеш в състояние да направиш много велики неща, но само ако позволиш да те направлява Божията ръка.И ако позволиш на другите хора да бъдат до теб и да се докоснат до многото дарове, които ти притежаваш.

Второ: Ти ще изпитваш болезнено подостряне от време на време, сблъсквайки се с различни проблеми в живота.Но ти ще имаш нужда от това, за да станеш по-силен човек.

Трето: Ще имаш възможност да коригираш грешките, които си направил...

Четвърто: Най-важната част от теб винаги ще бъде тази, която е отвътре.

И пето: Навсякъде, където минеш, ти трябва да оставиш своя следа.Без значение каква е ситуацията, ти трябва да продължиш да изпълняваш своите задължения.Ти си един специален човек и само ти можеш да реализираш предназначението, което си роден да осъществиш.Никога не си позволявай да се обезкуражаваш и да си мислиш, че животът ти е незначителен и че не можеш да го промениш!Мисията на всеки е да остави своята следа.Това е, което осмисля и носи удовлетворението... И си мисля още, че когато си обграден с хора, които те подкрепят и насърчават, дори и най-малкия ти напредък и победа, ти дава страхотни сили и не позволява да се обезкуражиш!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове