2012/02/06

МОЛИТВА

Небесни Отче, аз се моля с тази молитва в силата на Светия Дух, в мощното име на Исус, според властта и авторитета, които Си ми дал в (Лука10:19): ”Ето, давам ви власт да настъпвате на змии и скорпиони, и власт над цялата сила на врага, и нищо няма да ви повреди.” Според (Матей16:19) Ти си ми дал „ключовете ма небесното царство, и каквото вържа на земята, ще бъде вързано и на небесата”. Аз връзвам всички извършени от мен и моите предшественици в миналото и обявявам за невалидни: разделение, раздор, недоволство, каране, вражда, критика, завист, недоброжелателство, негативно говорене, лъжи, контрол, манипулация, неверие, бедност и липса, кражби; духове, които искат да обясняват, смущават и да се защитават; религиозни, окултни, магьоснически духове; чародейство, омайване, дух на Антихрист; всякакви духове на пристрастяване, идолопоклонство и всички нехристиянски духове. Връзвам всички проклятия, изговорени срещу мене, моя дом, църква, град, село, нация да не дадат плод. Сатана, чуй: ти нямаш власт над мене, защото съм част от Христовото тяло, според (1 Коринтяни12:14-27). Защото тялото не се състои от една част, а от много.Ако речеше ногата: Понеже не съм ръка, не съм от тялото, това не я прави да не е от тялото.
И ако рече ухото: Понеже не съм око, не съм от тялото, това не го прави да не е от тялото.Ако цялото тяло беше око, где щеше да е слухът? Ако цялото беше слух, где щеше да е обонянието?
Но сега Бог е поставил частите, всяка една от тях, в тялото, както му е било угодно. Пак, ако те бяха всички една част, где щеше да е тялото?
Но сега те са много части, а едно тяло.
И окото не може да рече на ръката: Не ми трябваш; или пък главата на нозете: Не сте ми потребни.Напротив, тия части на тялото, които се виждат да са по-слаби, са необходими;и тия части на тялото, които ни се виждат по-малко честни, тях обличаме с повече почит; и неблагоприличните ни части получават най-голямо благоприличие.
А благоприличните ни части нямат нужда от това. Но Бог е сглобил тялото така, че е дал по-голяма почит на оная част, която не я притежава;за да няма раздор в тялото, но частите му да се грижат еднакво една за друга.И ако страда една част, всичките части страдат с нея; или ако се слави една част, всичките части се радват заедно с нея.А вие сте Христово тяло, и по отделно части от Него.

Аз отхвърлям и анулирам силата на изговорените негативни думи от хора, които са ме осъждали, и думи, които аз съм изговорил/а срещу други хора или срещу мене (само нанесено проклятие). Връзвам и обявявам за невалидни всички думи, които не са изговорени от Светия Дух. Връзвам и отхвърлям за моя живот всяка психическа, душевна връзка, сила, грешен език, хора, които са се молили по неправилен начин за мен. Според (Йоан1:12) А на ония, които Го приеха, даде право да станат Божии чада, сиреч, на тия, които вярват в Неговото име, аз съм дете на Бога; според (2Коринтяни5:17) За туй, ако е някой в Христа, той е ново създание; старото премина; ето, [всичко] стана ново,съм обявен/а за ново създание в Исус; според (Галатяни3:13) Христос ни изкупи от проклетията на закона, като стана проклет {Гръцки: Проклетия. Виж. 2 Кор. 5:21.}* за нас; защото е писано: "Проклет всеки, който виси на дърво", съм изкупен/а от проклятието на закона; според (Римляни8:16-17) Така самият Дух свидетелствува заедно с нашия дух, че сме Божии чада.
И ако сме чада то сме и наследници, наследници на Бога, и сънаследници с Христа, та, ако страдаме с Него, да се и прославяме заедно с Него, съм наречен/а Божие дете и сънаследник с Христос. Благославям хората, които са изговорили тези проклятия срещу мен, прощавам им и ги предавам в Твоите ръце, Отче, Ти да ги благословиш. Аз разграничавам доброто от злото: ”Всичко изпитвайте, дръжте доброто, а се въздържайте от всякакво зло”(1 Солунци5:21,22). Противостоя на тебе, Сатана! (Исаия54:17) казва, че нито едно оръжие, скроено срещу мен, няма да успее. Обличам Божието всеоръжие според (Ефесяни6:11-19), Облечете се в Божието всеоръжие, за да можете да устоите срещу хитростите на дявола.Затова вземете Божието всеоръжие, за да можете да противостоите в злия ден, и, като надвиете на всичко, да устоите.
Стойте, прочее, препасани с истина през кръста си и облечени в правдата за бронен нагръдник,и с нозете си обути с готовност чрез благовестието на мира.А освен всичко това, вземете вярата за щит, с който ще можете да угасите всичките огнени стрели на нечестивия;
вземете тоже за шлем спасението и меча на Духа, който е Божието слово;молещи се в Духа на всяко време с всякаква молитва и молба, бидейки бодри в това с неуморно постоянство и моление за всичките светии,и за мене, да ми се даде израз да отворя устата си, за да оповестя дръзновено тайната на благовестието, за да устоя срещу хитростите на Сатана:
” Защото нашата борба не е срещу кръв и плът, но срещу началствата, срещу властите, срещу духовните сили на нечестието в небесните места”. Взимам власт и авторитет според (Римляни13:12) Нощта премина, а денят наближи; и тъй нека отхвърлим делата на тъмнината, и да се облечем в оръжието на светлината, отхвърлям делата на тъмнината и се обличам с оръжието на светлината.
Изповядвам, че съм здрав/а. Решавам да говоря позитивно (Притчи6:2) Ти си се впримчил с думите на устата си,
Хванат си с думите на устата си. Бог ми дава право на избор-ще имам всичко, което вярвам в сърцето си и изповядвам с устата си (Марк11:24) Затова ви казвам: Всичко каквото поискате в молитва вярвайте, че сте го получили, и ще ви се сбъдне. Аз (моят дом, църква, град, село, нация, народ) ще цъфтя, ще живея дълго, вярно и неподкупно, плодоносно, с пълнотата от радостта и обичта в Господа (Псалм1:3) Ще бъде като дърво посадено при потоци води,Което дава плода си на времето си,И чийто лист не повяхва;Във всичко що върши ще благоуспява. Всичко, което правя с ръцете си, ще успява (Псалм128:2) Защото ще ядеш плода от труда на ръцете си;Блажен ще бъдеш, и ще благоденствуваш. Бог се грижи за мен, за моите интереси и финанси-вместо бедност Той ми е дал богатство, вместо болести Той ми е подарил здраве (2Коринтяни8:9) Защото знаете благодатта на нашия Господ Исус Христос, че, богат като бе, за вас стана сиромах, за да се обогатите вие чрез Неговата сиромашия.
Срещу даденото от мене ми се дава добра мяра-натъпкана, стърсена, преливаща (Лука6:38) давайте, и ще ви се дава; добра мярка, натъпкана, стърсена, препълнена ще ви дават в пазухата; защото с каквато мярка мерите, с такава ще ви се отмерва.
Плащам десятъците си и Бог отваря небесните прозорци и излива такива благословения върху ми, че едва намирам да ги прибера (Малахия3:10) Донесете всичките десетъци във влагалището,За да има храна в дома Ми,И опитайте Ме сега за това,
Казва Господ на Силите,Дали не ще ви разкрия небесните отвори
Да излея благословение върху вас,Тъй щото да не стига място за него.
Той снабдява всичките ми нужди според своето богатство в слава в Христа Исуса (Филипяни4:19) А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда според Своето богатство в слава в Христа Исуса.
Господ е Пастир мой, НЯМА ДА ОСТАНА В НУЖДА (Псалм23:1). Отче, моля се за работата, която имаш за мен, открий ми Твоя план за моя живот (Притчи16:2)

Всичките пътища на човека са чисти в собствените му очи,
Но Господ претегля духовете. Моля Те да ме помажеш за всичко, което Си ме призовал/а да направя тук на, Земята (Естир4:14) Защото ако съвсем премълчиш в това време, ще дойде от другаде помощ и избавление на юдеите, но ти и бащиният ти дом ще погинете; а кой знае да ли не си дошла ти на царството за такова време каквото е това?
Извиквам в съществуване Божието време, отворени врати за възможности, сърца и срещи-„вярата е даване на твърда увереност в неща, които не се виждат” (Евреи11:1). Признавам, че моето свидетелство и работа са действени и мощни. Аз изстрелвам сега стрелата на Евангелието и Те моля, Свети Дух, да ми помогнеш тя да стигне и улучи целта. Аз, моят дом, църква, град, село, нация, народ сме предпазени чрез кръвта на Исус от всички ментални и демонични атаки. Небесни Отче, аз Те хваля и Ти благодаря! Обявявам този ден за успешен, благословен и благодатен във всяка област. Обявявам, че от днес и завинаги ще ходя в Божията любов, ще внимавам да слушам нежния глас на Светия Ти Дух. Амин!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове