2012/02/28

Пророчество дадено за Джордж Буш

Няма нито един издигнат тук човек, чиято власт да е над Моето господство.
Господ казва : На теб, който се наричаш Мое дете; на тебе, който си мислиш, че имаш власт над света, Аз, Живият ти казвам: Твоята власт е в Моите ръце. Аз съм, Който те издигнах за определено време. Утвърждавайки се ти служиш на Моите планове и само за Моите планове. Аз не харесвам -- казва Господ -- твоята политика. Понеже политиката ти не е базирана върху Словото Ми. Ти не зачиташ Словото Ми и си го заменил със собствената си воля. Оставил си се да бъдеш огънат и повлиян от мъже и жени около теб, които не са добри съветници.
Къде съм казал "чрез сила и чрез мощ"?
Казал съм : "Чрез Моя Дух!" А ти не вървиш по Моя Дух, казва Господ. Ти се взимаш за жандарм на света, но Аз ти казвам: Ти си незначителен, защото истината не е в теб. Мислиш си, че можеш да надиграеш света, сигурно, но Мен -- казва Господ -- Мен не можеш да Ме измамиш. Понеже всяко нещо, всяко събитие, всяко обстоятелство в живота ти са поставени на екрана на вечността. Спомни си за тези думи.
Претеглете! Претеглете! На Моите везни не тежиш много! Ти не се погрижи за вдовицата и сирачето. И остави греха да оквернява тази страна, която носеше Моят щемпел. И като казваш "Боже, благослови Америка!", Аз ти казвам, че не благославям страна, в която има грях, престъпления, дискредитиране (това е което ти казваш, но тази дума не съществува) и несправедливо третиране! Властта на парите е тази, която ти почиташ. Не, Бог не благославя Америка.

на дата 25.05.2005 и предадено на Voxdei на 28.06.2005

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове