2012/02/13

КАЖИ ГО ОТНОВО!

Сатана, ти нямаш място в мен, нямаш власт над мен, нито изисквания спрямо мен. Всичко е решено, чрез кръвта на Исус! Много добре си спомням кога започнах да давам това свидетелство. Мислех си: ”Чудя се къде ли дяволът ще ме удари следващия път?” Познавам хора, които не свидетелстват, защото се страхуват да не би да стане нещо лошо с тях ако го направят; но това означава да играеш по правилата на дявола. Запомни, че това е неговия начин да те спре да направиш това, което ще те постави извън обсега му. Само, чрез словото на твоето свидетелство можеш да приемеш благословенията от кръвта на Исус. Когато изречеш това свидетелство за пръв път ще изглежда сякаш целият ад се изправя срещу теб. Добре тогава, слава на Бога! Кажи го отново! Библията казва: ”Нека държим това, което сме изповядали”(Евреи4:14). И, тогава когато всичко се надигне, Писанията казват: ”нека държим непоколебимо надеждата, която изповядваме”(Евреи10:23). Продължавай да го повтаряш. Не зависи от нашите чувства. Не зависи от нашата ситуация, а от симптомите или обстоятелствата. Тази истина е вечна като Божието Слово. То е установено завинаги на небето. (Виж Псалм 119:89). ”До века, ГОСПОДИ, е утвърдено словото Ти в небесата”. Сатана няма място в нас, няма власт над нас, нито изисквания спрямо нас. Благодаря Ти, Господи, за кръвта на Исус. Аз заявявам, че Сатана няма място в мен, няма сила над мен, /над моя дом, нация, народ/ нито изисквания спрямо мен. Всичко е решено чрез кръвта на Исус! И аз възнамерявам да провъзгласявам това отново и отново! Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове