2012/02/07

Молитва за всички страдащи в Б-я

Братя и сестри от всички места извикайте в едно пред Господа за тези които страдат сега в засегнатите места,Отче в името на Исус,се молиме в един дух пред Теб,Твоята воля да бъде,изпрати обучени екипи от хора,които могат да се справят в такива тежки ситуации като тази,в която сега се намира Б-я,благодариме Ти за Твоята намеса досега и за всички спасени хора,Отче присъединяваме се към всички които са загубили свои близки и се молиме изпрати им Твоята утеха,обърни сърцата на всички които не Те познават още към Теб,единствения път за Спасение на душите ни.Дай ни молитвен дух да измолиме тези хора за Теб,благодариме Ти,че даваш Твоите верни отговори на нашите молитви на Твоето време и място! В името на Исус,Амин




а това е молитва от моето сърце,което от Бог е направено съпричастно с това което в момента се случва извън София

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове