2012/03/21

ПЛАЧЪТ НА НАШИЯТ БОГ

Плаках вместо теб, за да не плачеш ти!
Страдах Аз за теб, за да не страдаш ти!
Умрях Аз за теб, за да живееш ти!
Възкръснах Аз за теб,
да Съм до тебе винаги!

Копнея Аз, дъще да те прегърна!!
Копнея Аз, синко да те прегърна!!
Копнея Аз, деца да ви прегърна!!
Копнея от сърце, да ви прегърна!!

ЧОВЕЧЕ ТИ КОЙТО И ДА СИ,
НИКОГА НЕ СИ КАЗВАЙ : НИКОЙ НЕ МЕ ОБИЧА В ТОЗИ СВЯТ!.. НЯМАМ НИТО ЕДИН ПРИЯТЕЛ!...
ВСИЧКИ МЕ МРАЗЯТ.. ГОЛЯМА БОЛКА РАЗКЪСВА СЪРЦЕТО МИ, НО НИКОЙ НЕ МЕ РАЗБИРА !ЗНАЙ ИМА ЕДИН КОЙТО ДОРИ ДАДЕ ЖИВОТА СИ ЗА ТЕБ!ТОЙ ТЕ ОБИЧА ТАКЪВ КАКЪВТО СИ И МОЖЕ ДА ИЗЛЕКУВА БОЛКАТА В СЪРЦЕТО ТИ. НЕЗАВИСИМО КАКВА Е!СТИГА ТИ ДА ИСКАШ ОТ СЪРЦЕ ОТ НЕГО!ТОЙ ЗНАЕ ВСИЧКО ЗА ТЕБ!
ПОВЯРВАЙТЕ В НЕГО И ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ ЖИВОТА ВИ!ХОРА, ИСУС Е ЖИВ ТОЙ СЕ ДВИЖИ ТОЙ Е ВЕЛИК, ИЗВЪРШИ ВЕЛИКИ ЧУДЕСА В ЖИВОТА МИ!
ЗНАЙ ИМАШ ЛИ ИСУС ИМАШ ВСИЧКО!
АКО СИ БОЛЕН ОТ НЕИЗЛЕЧИМА БОЛЕСТ ТОЙ МОЖЕ ДА ТЕ ИЗЛЕКУВА!
АКО СИ НА ПРАГА НА СМЪРТТА, ЗНАЙ ТОЙ МОЖЕ ДА ТЕ ВЪЗКРЕСИ !
ТОЙ Е ВЕЛИК БОГ!
И ЗНАЙ ЧЕ ТОЙ НИКОГА НЯМА ДА ТЕ ОСТАВИ ДОРИ И ДА ГО ОТХВЪРЛЯШ!
ЗАЩОТО ТЕ ОБИЧА С ЦЯЛАТА СИ ДУША

Търсете Господа и Неговата сила. Търсете лицето Му винаги. (1 Летописи 16:11)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове