2012/04/17

ОТРЕЗНЯВАНЕ

Какво сме ние без Исус? Една голяма нула, празни и кухи. Защо понякога говорим едно а делата ни друго показват? Защо ни е толкова трудно да признаем, че сами без Исус в този объркан и покварен свят не можем да се справим? Има толкова хора, които се лутат, пипайки стените като слепи, търсейки нещо което са изгубили, в незнание че това което търсят може да промени живота им, само ако повярват и излязат от своите си проблеми. Колко пъти и ние сме като тези хора в света лутайки се, пипайки като слепци, търсейки неща които сме изгубили? Колко хора от нас могат да споделят, че това което сме намерили в Исус е променило живота ни? Не е ли време да отрезнеем и да бъдем това което Исус ни е направил да бъдем, сол и светлина за всички хора в света, които не познават нашия небесен Баща. Когато човек повярва, се случва нещо много хубаво за него, разбира че вече не е сам, започва да се радва, че Исус му е приятел верен, развива му се дарбата вяра, започва да се моли, да чете Библията и хората които са около самият човек се радват, а на небето има радостен хор, за тази човешка душа, че е познала Исус като свой небесен Баща…това е толкова щастлива вест, която Бог ни учи да разнасяме навред…за да спасяваме човешките души от капаните на сатана и демоните му зли! Приятели, колкото повече човешки души освободим от капаните на сатана, толкова повече хора ще бъдат новородени и спасени и инструменти в Божията ръка, за достигането и на другите хора в света. Ние сме едно в Исус когато сме заедно и тройното въже не се къса лесно, и ако Бог е откъм нас, кой ще бъде против нас? И ако този Който е по-велик и живее в мен, кой / коя съм аз за да се плаша от дявола? Писано е в Яков 4:7 ”Покорявайте се на Бога, но съпротивете се на дявола и той ще бяга от вас”, въпроса е съпротивляваме ли се на дявола? Или му се доверяваме?
На Бог ли се покоряваме или на дявола? На когото се покоряваме на него служим! Да не се заблуждаваме, мамейки сами себе си, да бъдем честни към себе си, задавайки си този въпрос: На кого се покорявам, на Бог или на дявола? Да не позволяваме да бъдем водени и употребявани от дявола защото тогава сме врагове на Бог! Бог ни е създал с цел, защото Той има план за нашия живот и всички ние които се наричаме християни и казваме, че вярваме в Исус, ако не изпълняваме заповедите, които Бог, Отец ни е дал и наредил да спазваме и да сме Му покорни във всичко което вършим, тогава на кого се покланяме? Отговорете си сами….Бог чака всеки един от нас да застане на стража там където вече ни е определено място от Господаря на жетвата! Отрезнявайте, молете се и търсете Господа догдето може да се намери! „Днес” казва, Господ е благоприятен ден за сеене на семената на евангелието в душите, при които ще ви изпратя! Доверете, се на Мен, а не на човеци които ви водят към по гибел. Доверявам се на Тебе, Боже води ме там където искаш Ти! Взех решение днес и направих своя избор, на Бог да се доверя, да ме води там където иска Той! Изборът е твой дали да кажеш ДА, днес на Исус и пътя Му да извървиш, няма да бъдеш сам помни всички ние сме едно в Исус когато сме заедно с Него, покорявайки се на Бог, но съпротивлявайки се на дявола и неговите демони! По-добре да сме цветя посадени в градината на Бог, отколкото плевели и бурени употребени от врага. Ти от кои избираш да си? Изборът е твой, затова Исус ти е дал свободна воля? Избери Исус сега и ще бъдеш с Него за вечността! Избрах ИСУС……!

17април 2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове