2012/05/22

Излез от матрицата – това е свят на илюзии

Да имаме ум Христов всеки ден, да си разширяваме мисленето и съзнанието си. Не ходете с виждане, а с вяра казва Господ. Настрои си станцията на Божията честота, дявола не е спрял да говори и Бог не е спрял, въпроса е кой от двамата слушаш ти? Физическата повърхност е илюзия, да не се надяваме, вярваме и уповаваме на чувствата, а на вярата ни в Исус. Да си преместим обхвата изцяло да е извън честотата на нашите чувства. Целта на матрицата /света/ е да те хване в капан, има реален свят, който е създаден от нас самите, а не от Бог. С очите на вярата виждаме Господа. ”Аз знам, че нищо не знам”… Аз знам това, което Библията казва, че знам! Манипулират ни системно, духът може да променя материята…демоните са сред нас. Всеки да намери своя начин на излизане от матрицата, а не да се опитваме да сме съпричастни с нея, защото ставаме зависими от нея. Не гледай човека отвън, може да говориш с демон гледай делата му. Да оперираме извън петте ни сетива на честотния ни обхват. Сатана няма никакъв дял в мене. Намираме се в робство в момента, нищо няма да се промени без Исус. Връзката ни с Бог да бъде реална, да отидем отвъд това в което вярваме. Влечугите са във второто небе, дявола търси нашите слабости, религията е опиум за народа. Ти си едно с Христос и всичко, което те отделя от Него е илюзия. Смъртта е една илюзия, която ни държи в робство. Не само да сме пълни с Бог, но да Го преживяваме всеки ден. Ако имаш вяра в Исус и пребъдваш в Него всеки ден няма да може да те хипнотизира дявола. Ти си всичко, което съществува…! Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове