2012/06/15

Благодаря Ти

ново стихотворение което днес Бог ми даде за Негова слава Благодаря Ти за любовта, благодаря Ти за милостта, благодаря Ти за радостта, благодаря Ти за всички хубави дни с които си ни дарил. Благодаря Ти за всички хора, които са ни водили по пътя Твой. Когато сме падали или изоставали от ходенето ни в Теб си ги изпращал в живота ни нашия живот и отново сме се връщали към целта на нашето духовно пътуване. Благодаря Ти за всички братя и сестри които си ни подарил Отче Свети! Благодаря Ти за верността, благодаря Ти за търпението, благодаря Ти за благодатта и вечността и за всички нови души. Благодаря Ти, че ни прие такива каквито сме, благодаря Ти за всичко, което Си…обичам Теб, Исус и благодаря за мирът който ми даваш днес да прелива от Теб към мен! Амин 15 юни 2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове