2012/08/27

Ползата от това да чуваме Божия глас

Чрез вяра разбираме Бог когато Той ни говори. Когато не се покоряваме на Бог ние грешим. Контрола на този свят е на дявола. Божия глас ни носи почивка, отдих и утеха.Исая 28:12 Оня, който бе им рекъл: Тая е почивката ви; и успокойте уморения; И това е освежението ви. Евреи 3:17-19 А против кои негодува четиридесет години? Не против ония ли, които съгрешиха, и чиито трупове паднаха в пустинята? На кои още се закле, че няма да влязат в Неговата почивка? Не на ония ли, които бяха непокорни? И тъй виждаме, че поради неверието си те не можаха да влязат. Всяка секунда когато отстъпваш от Словото на Бог и говориш неправилни думи върху себе си-това е духовно отстъпление. Църквата закоравява сърцето си, а не невярващите. Когато сме непокорни към Словото на Бог идват проблемите. Колкото повече инвестираме време в молитва, покаяние и покорство влизаме в Неговата почивка. Колкото повече сме непокорни толкова повече се предаваме на дявола да ни атакува. Почивка, наслада и утеха от Бог върху теб, когато сме Му верни в обещанията ни и изпълняваме заповедите. Псалм 85:6-8 Не щеш ли пак да ни съживиш, За да се радват Твоите люде в Тебе? Господи, покажи ни милостта Си, И дай ни спасението Си. Ще слушам какво ще говори Господ Бог; Защото ще говори мир на людете Си и на светиите Си; Но нека се не връщат пак в безумие. Бог ще говори мир на своите Си. Шалом- пълен просперитет във всяка област на живота. Божият мир ще ни носи триумф и победа над враговете ни. Проклятие е да ходиш по твоя ум и да взимаш решения които не са угодни на Бог. Еремия 7:23-24 Но това им заповядах като рекох: Слушайте гласа Ми, И Аз ще ви бъда Бог, И вие ще Ми бъдете люде! И ходете по всичките пътища, които ви заповядам, За да благоденствувате. Те, обаче, не послушаха нито преклониха ухото си, Но ходиха по намеренията и по упоритостта на своето нечестиво сърце, И отидоха назад, а не напред. Слушането на Божия глас ни носи успех. Когато слушаме Божия глас Бог ще ни бъде Бог. Ще имаме напредък в ходенето ни с Бога, когато слушаме Неговия глас. Но когато не слушаме гласа на Бог вървим назад. Ще успяваме във всяка област когато слушаме Божия глас. Ако искаме да растем в Господа трябва да слушаме гласа Му. Когато Бог говори нещо, то идва като ехо в нас и се връща. Римляни 8:16-17 Така самият Дух свидетелствува заедно с нашия дух, че сме Божии чада. И ако сме чада то сме и наследници, наследници на Бога, и сънаследници с Христа, та, ако страдаме с Него, да се и прославяме заедно с Него. Ставаме сънаследници с Христос когато чуваме гласът Му. Можем да се безпокоим когато не вършим волята на Бог и когато грехът ни завладява. Принципи на чуване на Божия глас Да живея като Исус, да следвам Неговия пример и Христос да се изобрази в мен. 1.Трябва да е от Словото-хармония със словото на Бог 2.Съгласен с любовта 3.Да носи мир и благословение 4.Да носи комфорт, насърчение и сила 5.Да е съгласно с характера на Исус 6.Свръхестественото освобождение ти носи чуването на Божия глас. 2Царе 5:17-21 А когато филистимците чуха, че помазали Давида за цар над Израиля, всичките филистимци дойдоха да търсят Давида; а Давид като чу за това, слезе в крепостта. И тъй, филистимците дойдоха та се разпростряха в долината Рафаим. Тогава Давид се допита до Господа, казвайки: Да възляза ли против филистимците? ще ги предадеш ли в ръката ми? И Господ каза на Давида: Възлез, защото непременно ще предам филистимците в ръката ти. И тъй, Давид дойде във Ваал-ферасим; и Давид ги порази там, като рече: Господ избухна пред мене върху неприятелите ми както избухват водите. За туй, онова място се нарече Ваал-ферасим. Там филистимците оставиха идолите си; а Давид и мъжете му ги дигнаха. Да се допитваме до Бог всекидневно кое е правилното решение за нас, следвайки Го и вършейки волята Му. Римляни 8:5-6 Защото тия, които са плътски, копнеят за плътското; а тия, които са духовни - за духовното. Понеже копнежът на плътта значи смърт; а копнежът на Духа значи живот и мир. Голям риск е когато мислиш, че живееш по дух, а действаш по плът, води до смърт. Копнежа на плътта носи смърт. 7.Благоволение и благословение когато си покорен на Божия глас. Притчи 8:33-36 Послушайте поука, Не я отхвърляйте и станете мъдри. Блажен тоя човек, който ме слуша, Като бди всеки ден при моите порти, И чака при стълбовете на вратата ми, Защото който ме намери намира живот, И придобива благоволение от Господа; А който ме пропуска онеправдава своята си душа; Всички, които мразят мене, обичат смъртта. Ставаш мъдър когато си покорен на Божия глас. Трудността идва от нашата плът и изкусителя. 8.Опасно е да взимаш решения без да чуваш Неговия глас. Йоан 7:17 Ако иска някой да върши Неговата воля, ще познае дали учението е от Бога, или Аз от Себе Си говоря. Да имаме меко сърце в нас, да чуваме Неговия глас. Мекото сърце е покорно сърце. Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове