2012/08/20

Милостта Ти стихотворение и молитва две в едно

Милостта Ти е голяма, като нея друга няма. Твоята любов е толкова безкрайна и безусловна към всички нас, които си ни сътворил. Всички сме овце на пасбището Ти, велик си Ти и велики са Твоите дела. Ти ни учиш, направляваш и с нова радост всекидневно ни даряваш. Твоята мъдрост в нас сложи, по пътя Твой да вървим и врага да победим. Благодарим Ти, че ни направи такива каквито сме сега обновени с нови и чисти сърца, приготвени само за Теб. С протегнати към Теб ръце на колене, ти благодаря от сърце, че ме спаси и на кръста моята цена плати и с нов живот ме благослови. Обичам Теб, Татко мой в Теб видях този истински Приятел, който винаги съм търсила! Благодаря Ти, че ме намери и от мръсната кал ме извади и греховете ми прости, с кръвта на Твоя единствен Син ме изкупи Ти от този свят на болка и страдание сега съм Твое дете обновено и с нови духовни братя и сестри в Твоя Дух в едно пред Теб. Покривам се с Божието всеоръжие сега и прокламирам, че по-силен е в мен този отколкото онзи в света. Покривам се с Твоята скъпоценна кръв от главата до петите, покайвам се за всичко, което съм направила, а не е трябвало и ненаправила а е трябвало, за всяка празна дума от моята уста, моля Те Отче прости ми, прося сега Твоята прошка за моите неправилни дела, пред Теб Татко съгреших… благодаря Ти за милостта която е толкова голяма дори и за мен. Ти имаш спасителен час с вяра го приемам аз и Ти благодаря за всичко, което ми даваш! Слагам мантията на спасението върху ми и Те моля Твоята воля да бъде в мен, крачка на вяра да направя и да се променя да порасна в Теб духовно е моята молба, и повече да не повтарям старите грешни дела. На вярата добродетели да прибавя: търпение, смирение, покорство към Словото Ти, и постоянство в молитва, която ми дава живот в Теб. Амин 20август 2012г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове