2012/10/16

Отче не зная какво бих правила без Теб

На тази земя, без Теб живота е много скучен и безмислен. Ти сътвори всичко живо /въздух, звезди, небе, слънце, птици, животни, риби, миди, море, вода и човека/. Мъжки пол и женски създаде и обикна това, което Си създал. Ти Си Творец на всичко и Ти благодаря, че и мен създаде, да Те прославям всеки ден. Променяш ме Ти, да давам плодове трайни и добри, на Теб избирам да се посветя защото само с Теб искам да вървя. В този свят на болка, мъка и страдание, без Теб и Твоята любов не бих се справила! И моята молитва към Теб, Отче днес е….:”Ела отново Господи, прекланям се пред Тебе, Царю мой. Прости ми прегрешенията, които съм направила досега, дай ми простителен дух към мен самата и да ми помогни крачка на вяра да направя. Да премина отвъд всичките ми минали спомени…напред по Твоя път да вървя и да Ти благодаря”! Поклон пред Теб отдавам днес! Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове